close
تبلیغات در اینترنت
ساده ترین راهکارها برای رهایی از وابستگی به اینترنت
تبلیعات
ADS
روزبه سیستم
دسته بندی
Category
جدیدترین مطالب
New Post
نویسندگان
Authors
آرشیو مطالب
Archive
از فروشگاه سايت ما بازديد كنيد

    فروشگاه روزبه سیستم
ابر برچسب ها
خبرنامه
Newsletter
    براي اطلاع از آپيدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

دوستان ما
Friends
پیوندهای روزانه
Dialy Link
ارزان بخرید
Shoping
تبلیغات
ADS

مطالب تصادفي
Theme Last Posts
تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

تبليغات متني شما

ماهيانه فقط 5 هزار تومان

ثبت نام سريع
Register Fast
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : *کد امنیتیبارگزاری مجدد
ارسال مطلب

    شما نیز نویسنده سایت ما باشید

    http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خودمیتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایتمیشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید.

    ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجادگردد.


    روزبه سیستم

روزبـــه سیســــتم در ...

Instagram روزبه سیستم روزبه سیستمروزبه سیستم
آخرين ارسال هاي انجمن

ساده ترین راهکارها برای رهایی از وابستگی به اینترنت

تاريخ : چهارشنبه 20 شهريور 1392 زمان : 19:18

روزبه سیستمبازدید: 200 روزبه سیستمدسته بندی: مقالات ,آموزشی ,

 

roozbeh-system.ir

 

با به کار بستن یکسری راهکار های ساده می توانید از وابستگی به اینترنت رها شوید. وابستگی به اینترنت یکی از معضلات اجتماعی می باشد و همه ی افراد مرتبط با این مقوله در پی یافتن راهکارهای رهایی از آن هستند.در این گزارش اورژانس IT ساده ترین و کاربردی ترین شیوه های رهایی از وابستگی به اینترنت را بیان می کند. ادامه مطلب . . .

 

قدم اول : مصمم و جدی باشید
اولین گام برای رهایی از وابستگی به اینترنت این است که با خود یک تصمیم جدی بگیرید.شما باید بخواهید تا بتوانید این وابستگی را کنار بگذارید یا از آن کم کنید.اگر با خود تصمیم جدی بگیرید می توانید بقیه راهکارها را اجرا کنید و در غیر اینصورت این روش ها برای شما مفید نخواهد بود،چرا که مصمم بودن در اجرای هر تصمیمی باعث موفقیت خواهد بود و اگر فرد با خود تصمیم جدی نگیرد نمی تواند به موفقیت کامل دست پیدا کند و به نتیجه مطلوب برسد.
قدم دوم : اینترنت چه چیزهایی را از شما گرفته و چرا دائما آنلاین هستید؟
در قدم دوم نیاز دارید تا یک فهرست از مواردی که وابستگی به اینترنت باعث جدا شدن شما از آن ها شده است را تعیین کنید.این فهرست می تواند باعث ایجاد انگیزه شما برای جدایی از آنلاین بودن شود.پس از تنظیم این فهرست باید یک لیست از کارهای روزانه خود در اینترنت بنویسید.این لیست به شما خواهد گفت که هدف شما از آنلاین بودن چیست؟ برای مثال می توانید متوجه شوید که چقدر برای کارهای مفید از اینترنت استفاده می کنید و چقدر از وقت شما صرف سرگرمی های کاذب در اینترنت شده است.پس از تهیه فهرست دوم باید موارد نوشته شده که باعث وابستگی شما هستند را اولویت بندی کنید تا آن دسته از کارهایی که بیشتر زمان شما را به خود معطوف کرده اند زودتر ترک کنید.
قدم سوم : کارهایی که مانع از آنلاین بودن بی دلیل می شود را در برنامه خود بگنجانید.
بعد از تهیه فهرست عواملی که باعث آنلاین بودن شما هستند و اولویت بندی آن ها شما باید یک برنامه برای جدایی از این عوامل طراحی کنید.برای مثال اگر زمان زیادی را صرف گفتگوهای اینترنتی می کنید یا از شبکه های اجتماعی استفاده می کنید می توانید این کار را با خواندن کتاب یا رفتن به تفریح و سپری کردن زمان در کنار خانواده پر کنید.یکی دیگر از کارها نوشتن ساعات استفاده از اینترنت است.نوشتن ساعت به شما نشان می دهد که چقدر از روز را آنلاین بوده اید و در گام های بعدی برای کم کردن آن تلاش خواهید کرد.شما با یادداشت زمان استفاده از اینترنت می توانید برای خود محدودیت گذاشته و ساعات کمتری را در اینترنت بگذارنید.
roozbeh-system.ir
قدم چهارم : برای خود در دنیای واقعی سرگرمی ایجاد کنید.
یکی از مهمترین راهکارها پیدا کردن جایگزین برای اینترنت می باشد.اگر شما بتوانید خود را در محیط بیرون به کارهای مفید مانند مطالعه ،ورزش و یا درس خواندن سرگرم کنید راحت تر می توانید از وابستگی به اینترنت راحت شوید.پیدا کردن یک دوست واقعی می تواند کمک بزرگی به شما کند.همانطور که می دانید ارتباطات مجازی می توانند در دراز مدت باعث ایجاد بیماری های روحی و روانی شوند و کاربر را به افسردگی دچار کنند.سپری کردن اوقات فراغت با خانواده می تواند از بروز این مشکل نیز جلوگیری کند.همچنین باید سعی کنید دور سایت های اینترنتی اعتیاد آور مانند شبکه های اجتماعی را خط بکشید.این به معنای ترک استفاده از این سایت ها نیست.اما باید سعی کنید به جای استفاده از سایت های بی محتوا از پایگاه های اینترنتی مفید استفاده کنید.
گام پنجم : خود را تشویق کنید.
پس از انجام چهار قدم بالا شما می بایست میزان استفاده خود از اینترنت را اندازه گیری کنید.برای مثال پس از گذشت یکهفته میزان استفاده از اینترنت را با قبل از آن مقایسه کنید و در صورت کاهش زمان استفاده خود را تشویق کنید.این تشویق می تواند حتی خیلی کوچک باشد.تشویق کردن می تواند باعث ایجاد انگیزه در شما شود.حتی می توانید از دوستان و خانواده خود بخواهید که شمارا تشویق کنند


-----------------------------------------------------انتهای مطلب-----------------------------------------------------پیشنهاد روزبه سیستم



اشتراک گذاري اين مطلب در شبکه هاي اجتماعي

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

روزبه سیستم نويسنده : رسول روزبه سیستم نظرات ()ادامه مطلب. . .
مطالب مرتبط
نظرات

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:):(;):D;)):X:?:P:*=((:O@};-:B/:):S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟[حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی


از ما حمايت کنيد
به roozbeh-system امتياز دهيد

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری اینترنتی

روزبه سیستم | لیست بیمه , خدمات کامپیوتری